PŘEDNÁŠKY ŘAZENÉ PODLE PROGRAMU

Příspěvek si zobrazíte kliknutím na zkratku A (abstrakt) nebo P (plná verze, fullpaper).

Autor Název příspěvku Abstrakt Příspěvek
[D1-1] Plenární blok I
Dušek L. Stav vzdělávací sítě MEFANET po třech letech od jejího počátku
Schwarz D. Nové prvky ve společné platformě pro sdílení a nabídku vzdělávacího obsahu v síti MEFANET
Meško D. a kol. E-learningový portál Slovenskej lekárskej komory
[D1-2] Plenární blok II: zapojení studentů do tvorby elektronických výukových materiálů
Vejražka M. a kol. MEFANET je mrtev, ať žije MEFANET! Využije MEFANET nové technologie pro podporu výuky?
Štourač P. Projekty spojené s portálem AKUTNE.CZ aneb jak zapojit studenty do tvorby e-learningového obsahu
Wolna K. a kol. Studentské kasuistiky v hypertextových atlasech patologie
[D1-4] E-learning v onkologii: cesta k výuce léčebných standardů I [anotace sekce]
Vorlíček J. Moderní výuka onkologie jako součást Národního onkologického programu
Dušek L. a kol. Síť MEFANET (www.mefanet.cz) a podpora výuky onkologie v klinické praxi
Fínek J. a kol. Učme se hledat novou hodnotu léčebné péče na našich vlastních datech
Mužík J. a kol. Zpřístupnění populačních epidemiologických registrů pro výuku: Národní onkologický registr ČR on-line
Ondruš D. a kol. Výukový potenciál Národného onkologického registra SR v on-line sprístupnenom analytickom spracování
Indrák K. a kol. Standardy v léčbě leukémií v interaktivním výukovém SW pracujícím s reálnými  klinickými daty - projekty CAMELIA a ALERT
Buliková A. a kol. Význam telehematologie pro diagnostiku a výuku hematologických malignit
[D1-5] E-learning v onkologii: cesta k výuce léčebných standardů II [anotace sekce]
Kocna P. Screening kolorektálního karcinomu z pohledu e-learningu
Bartoňková H. a kol. Obrazová komunikace mezi radiologickými pracovišti
Májek O. a kol. Výukový obsah a využití informačních systémů pro programy screeningu zhoubných nádorů prsu, kolorekta a hrdla děložního
Feltl D. a kol. Výuka standardů péče v radiační onkologii s využitím populačních a klinických dat
Vyzula R. a kol. Praxe hodnocení cílené biologické léčby zhoubných nádorů v ČR a její edukační obsah
Fínek J. a kol. Populační a klinická data o urologických malignitách v ČR v interaktivním výukovém software na portálu www.uroweb.cz
Klimeš D. a kol. Interaktivní nástroje pro výuku léčebných standardů cytostatické léčby zhoubných nádorů
Nováková P. Edukační obsah oficiálního portálu ČOS ČLS JEP (www.linkos.cz)
[D2-1] Etické a legislativní aspekty tvorby elektronických materiálů pro výuku v lékařských a zdravotnických oborech
Kinkorová J. Etická pravidla v Evropském biomedicínckém prostoru
[D2-2a] Telemedicína není jen baštou radiologů
Vaněk F. a kol. Live přenosy přednášek
Junek T. a kol. Koncepce streamovaného videa na LF v Plzni
Ryška A. a kol. Virtuální kasuistiky - nová možnost v multidisciplinární výuce klinických oborů
Procházka M. a kol. Atlases jako poskytovatel služby ve federacích
[D2-3] Elektronická podpora výuky a studia v nelékařských oborech
Bužga M. a kol. LabTutor a Moodle ve výuce fyziologie
Kratochvíl J. E-learningové kurzy a podpora informačního vzdělávání na Lékařské fakultě MU nelékařské obory
Rafajdus M. Internet?
Svobodová H. Multimediální vzdělávání v ošetřovatelství aneb výuka jinak nelékařské obory
Szabó Z. Nový bakalářský studijní obor Biomedicínská informatika na Fakultě biomedicínského inženýrství v Kladně
[D2-4] Simulace, animace a jiné aktivizující prvky e-learningu
Hejtmánek L. a kol. Distribuované zpracování obrazu pro virtuální mikroskop
Kofránek J. a kol. Dřinu strojům – moderní softwarové nástroje pro tvorbu simulačního jádra výukových programů
Hrušák D. 3D technologie ve stomatologii
Kaška M. a kol. E-learningová pomůcka pro výuku chirurgické léčby cholecystolitiázy
Korabečná M. a kol. Molekulární anatomie buňky - elektronická podpora výuky obecné biologie na LF UK v Plzni
Mareková M. a kol. Interaktívny atlas biochémie - biochémia v schémach a obrazoch
Faber E. a kol. Inovace výuky mikroskopické morfologie v hematologii zavedením internetové virtuální interaktivní metody
Pomfy M. a kol. Multimediálny edukačný materiál „Mikroskopická anatómia“ pre medicínske odbory
Luňáček L. a kol. Novinky v projektu Fotografický interaktivní atlas člověka
[D2-5] Metodické a pedagogické aspekty e-learningu
Hanuš J. a kol. Biostatistika a e-learning na LF UK v Hradci Králové
Kašpárková J. a kol. „Ošetřovatelství v akci“ v běhu času – trnitá cesta k cíli
Seydlová M. a kol. Nová strategie výuky stomatologie pro všeobecný směr
Lochman J. Používání Wikipedie při studiu lékařských oborů studenty – kontrola vyučujícími
Vejražka M. a kol. WikiSkripta – nový nástroj pro tvorbu a sdílení výukových textů
Makovník M. a kol. Elektronický testovací systém Opus Sapientiæ
Zahradníček O. Od vyvěšení prezentace k jednoduchému e-learningu pro výuku lékařské mikrobiologie
Gangur M. a kol. Výukový portál České stomatologické komory
Kvašňák E. Results of MEFANET project 2009 at the Third Medical Faculty of Charles University
[D2-2b] Telemedicína není jen baštou radiologů
Kulhánek T. a kol. Vzdálený přístup k virtuálním výukovým a výzkumným aplikacím - podpora foniatrických vyšetření
Majerník J. a kol. Virtuálne formy podpory vzdelávania v medicínskych odboroch
Novák Z. a kol. Možnosti interdisciplinární spolupráce při řešení procesu na bázi lební s možností výuky studentů
Rous V. a kol. Vzdělávání zdravotníků v elektronickém zdravotnictví
[D2-6] Hodnocení přínosu elektronické podpory výuky a studia
Dostálová T. a kol. Vyhodnocení provozu e-learningových kurzů pro obor stomatologie
Mihál V. a kol. Integrovaná výuka pediatrie založené na důkazu s využitím e-learningu
Černochová P. Názory studentů zubního lékařství na e-learningovou výuku – výsledky dotazníkového šetření
Feberová J. a kol. Vyhodnocení 5 let provozu e-learningových kurzů na Univerzitě Karlově v Praze, vliv zavedení e-learningu na výsledky ústní zkoušky z Lékařské informatiky
Posterová sekce
Eberlová L. a kol. E-learning in teaching anatomy
Faber E. a kol. Inovace výuky mikroskopické morfologie v hematologii zavedením internetové virtuální interaktivní metody
Konečný J. a kol, Projekt Fotografický interaktivní atlas člověka
Vejvodová J. a kol. Evaluační kritéria pro hodnocení elektronických kurzů
Vaněk F. Systém „Screens“
Nahoru
Sborník přednášek konference MEFANET 2009, editoři: Daniel Schwarz, Jaroslav Majerník, Ladislav Dušek, Stanislav Štípek, Vladimír Mihál, vydavatel: MSD Brno, ISBN 978-80-7392-118-7
Logo MEFANET
LOGO