Autor |
Název příspěvku |
Abstrakt |
Příspěvek |
[D1-1] Plenární blok I |
Dušek L. |
Stav vzdělávací sítě MEFANET po třech letech od jejího počátku |
|
|
Schwarz D. |
Nové prvky ve společné platformě pro sdílení a nabídku vzdělávacího obsahu v síti MEFANET |
|
|
Meško D. a kol. |
E-learningový portál Slovenskej lekárskej komory |
|
|
[D1-2] Plenární blok II: zapojení studentů do tvorby elektronických výukových materiálů |
Vejražka M. a kol. |
MEFANET je mrtev, ať žije MEFANET! Využije MEFANET nové technologie pro podporu výuky? |
|
|
Štourač P. |
Projekty spojené s portálem AKUTNE.CZ aneb jak zapojit studenty do tvorby e-learningového obsahu |
|
|
Wolna K. a kol. |
Studentské kasuistiky v hypertextových atlasech patologie |
|
|
[D1-4] E-learning v onkologii: cesta k výuce léčebných standardů I [anotace sekce] |
Vorlíček J. |
Moderní výuka onkologie jako součást Národního onkologického programu |
|
|
Dušek L. a kol. |
Síť MEFANET (www.mefanet.cz) a podpora výuky onkologie v klinické praxi |
|
|
Fínek J. a kol. |
Učme se hledat novou hodnotu léčebné péče na našich vlastních datech |
|
|
Mužík J. a kol. |
Zpřístupnění populačních epidemiologických registrů pro výuku: Národní onkologický registr ČR on-line |
|
|
Ondruš D. a kol. |
Výukový potenciál Národného onkologického registra SR v on-line sprístupnenom analytickom spracování |
|
|
Indrák K. a kol. |
Standardy v léčbě leukémií v interaktivním výukovém SW pracujícím s reálnými klinickými daty - projekty CAMELIA a ALERT |
|
|
Buliková A. a kol. |
Význam telehematologie pro diagnostiku a výuku hematologických malignit |
|
|
[D1-5] E-learning v onkologii: cesta k výuce léčebných standardů II [anotace sekce] |
Kocna P. |
Screening kolorektálního karcinomu z pohledu e-learningu |
|
|
Bartoňková H. a kol. |
Obrazová komunikace mezi radiologickými pracovišti |
|
|
Májek O. a kol. |
Výukový obsah a využití informačních systémů pro programy screeningu zhoubných nádorů prsu, kolorekta a hrdla děložního |
|
|
Feltl D. a kol. |
Výuka standardů péče v radiační onkologii s využitím populačních a klinických dat |
|
|
Vyzula R. a kol. |
Praxe hodnocení cílené biologické léčby zhoubných nádorů v ČR a její edukační obsah |
|
|
Fínek J. a kol. |
Populační a klinická data o urologických malignitách v ČR v interaktivním výukovém software na portálu www.uroweb.cz |
|
|
Klimeš D. a kol. |
Interaktivní nástroje pro výuku léčebných standardů cytostatické léčby zhoubných nádorů |
|
|
Nováková P. |
Edukační obsah oficiálního portálu ČOS ČLS JEP (www.linkos.cz) |
|
|
[D2-1] Etické a legislativní aspekty tvorby elektronických materiálů pro výuku v lékařských a zdravotnických oborech |
Kinkorová J. |
Etická pravidla v Evropském biomedicínckém prostoru |
|
|
[D2-2a] Telemedicína není jen baštou radiologů |
Vaněk F. a kol. |
Live přenosy přednášek |
|
|
Junek T. a kol. |
Koncepce streamovaného videa na LF v Plzni |
|
|
Ryška A. a kol. |
Virtuální kasuistiky - nová možnost v multidisciplinární výuce klinických oborů |
|
|
Procházka M. a kol. |
Atlases jako poskytovatel služby ve federacích |
|
|
[D2-3] Elektronická podpora výuky a studia v nelékařských oborech |
Bužga M. a kol. |
LabTutor a Moodle ve výuce fyziologie |
|
|
Kratochvíl J. |
E-learningové kurzy a podpora informačního vzdělávání na Lékařské fakultě MU nelékařské obory |
|
|
Rafajdus M. |
Internet? |
|
|
Svobodová H. |
Multimediální vzdělávání v ošetřovatelství aneb výuka jinak nelékařské obory |
|
|
Szabó Z. |
Nový bakalářský studijní obor Biomedicínská informatika na Fakultě biomedicínského inženýrství v Kladně |
|
|
[D2-4] Simulace, animace a jiné aktivizující prvky e-learningu |
Hejtmánek L. a kol. |
Distribuované zpracování obrazu pro virtuální mikroskop |
|
|
Kofránek J. a kol. |
Dřinu strojům – moderní softwarové nástroje pro tvorbu simulačního jádra výukových programů |
|
|
Hrušák D. |
3D technologie ve stomatologii |
|
|
Kaška M. a kol. |
E-learningová pomůcka pro výuku chirurgické léčby cholecystolitiázy |
|
|
Korabečná M. a kol. |
Molekulární anatomie buňky - elektronická podpora výuky obecné biologie na LF UK v Plzni |
|
|
Mareková M. a kol. |
Interaktívny atlas biochémie - biochémia v schémach a obrazoch |
|
|
Faber E. a kol. |
Inovace výuky mikroskopické morfologie v hematologii zavedením internetové virtuální interaktivní metody |
|
|
Pomfy M. a kol. |
Multimediálny edukačný materiál „Mikroskopická anatómia“ pre medicínske odbory |
|
|
Luňáček L. a kol. |
Novinky v projektu Fotografický interaktivní atlas člověka |
|
|
[D2-5] Metodické a pedagogické aspekty e-learningu |
Hanuš J. a kol. |
Biostatistika a e-learning na LF UK v Hradci Králové |
|
|
Kašpárková J. a kol. |
„Ošetřovatelství v akci“ v běhu času – trnitá cesta k cíli |
|
|
Seydlová M. a kol. |
Nová strategie výuky stomatologie pro všeobecný směr |
|
|
Lochman J. |
Používání Wikipedie při studiu lékařských oborů studenty – kontrola vyučujícími |
|
|
Vejražka M. a kol. |
WikiSkripta – nový nástroj pro tvorbu a sdílení výukových textů |
|
|
Makovník M. a kol. |
Elektronický testovací systém Opus Sapientiæ |
|
|
Zahradníček O. |
Od vyvěšení prezentace k jednoduchému e-learningu pro výuku lékařské mikrobiologie |
|
|
Gangur M. a kol. |
Výukový portál České stomatologické komory |
|
|
Kvašňák E. |
Results of MEFANET project 2009 at the Third Medical Faculty of Charles University |
|
|
[D2-2b] Telemedicína není jen baštou radiologů |
Kulhánek T. a kol. |
Vzdálený přístup k virtuálním výukovým a výzkumným aplikacím - podpora foniatrických vyšetření |
|
|
Majerník J. a kol. |
Virtuálne formy podpory vzdelávania v medicínskych odboroch |
|
|
Novák Z. a kol. |
Možnosti interdisciplinární spolupráce při řešení procesu na bázi lební s možností výuky studentů |
|
|
Rous V. a kol. |
Vzdělávání zdravotníků v elektronickém zdravotnictví |
|
|
[D2-6] Hodnocení přínosu elektronické podpory výuky a studia |
Dostálová T. a kol. |
Vyhodnocení provozu e-learningových kurzů pro obor stomatologie |
|
|
Mihál V. a kol. |
Integrovaná výuka pediatrie založené na důkazu s využitím e-learningu |
|
|
Černochová P. |
Názory studentů zubního lékařství na e-learningovou výuku – výsledky dotazníkového šetření |
|
|
Feberová J. a kol. |
Vyhodnocení 5 let provozu e-learningových kurzů na Univerzitě Karlově v Praze, vliv zavedení e-learningu na výsledky ústní zkoušky z Lékařské informatiky |
|
|
Posterová sekce |
Eberlová L. a kol. |
E-learning in teaching anatomy |
|
|
Faber E. a kol. |
Inovace výuky mikroskopické morfologie v hematologii zavedením internetové virtuální interaktivní metody |
|
|
Konečný J. a kol, |
Projekt Fotografický interaktivní atlas člověka |
|
|
Vejvodová J. a kol. |
Evaluační kritéria pro hodnocení elektronických kurzů |
|
|
Vaněk F. |
Systém „Screens“ |
|
|