PŘEDNÁŠKY ŘAZENÉ PODLE PROGRAMU

Příspěvek si zobrazíte kliknutím na zkratku A (abstrakt) nebo P (plná verze, fullpaper).

Autor Název příspěvku Abstrakt Příspěvek
Bartoňková H. a kol. Obrazová komunikace mezi radiologickými pracovišti
Buliková A. a kol. Význam telehematologie pro diagnostiku a výuku hematologických malignit
Bužga M. a kol. LabTutor a Moodle ve výuce fyziologie
Černochová P. Názory studentů zubního lékařství na e-learningovou výuku – výsledky dotazníkového šetření
Dostálová T. a kol. Vyhodnocení provozu e-learningových kurzů pro obor stomatologie
Dušek L. MEFANET - stav a další vývoj projektu po třech letech od jeho vzniku
Dušek L. a kol. Programy elektronické podpory výuky v onkologii s využitím dostupných klinických dat a pricnipů eHealth
Dušek L. a kol. Síť MEFANET (www.mefanet.cz) a podpora výuky onkologie v klinické praxi
Eberlová L. a kol. E-learning in teaching anatomy
Faber E. a kol. Inovace výuky mikroskopické morfologie v hematologii zavedením internetové virtuální interaktivní metody
Feberová J. a kol. Vyhodnocení 5 let provozu e-learningových kurzů na Univerzitě Karlově v Praze, vliv zavedení e-learningu na výsledky ústní zkoušky z Lékařské informatiky
Feltl D. a kol. Výuka standardů péče v radiační onkologii s využitím populačních a klinických dat
Fínek J. a kol. Učme se hledat novou hodnotu léčebné péče na našich vlastních datech
Fínek J. a kol. Populační a klinická data o urologických malignitách v ČR v interaktivním výukovém software na portálu www.uroweb.cz
Gangur M. a kol. Výukový portál České stomatologické komory
Hanuš J. a kol. Biostatistika a e-learning na LF UK v Hradci Králové
Hejtmánek L. a kol. Distribuované zpracování obrazu pro virtuální mikroskop
Hrušák D. 3D technologie ve stomatologii
Indrák K. a kol. Standardy v léčbě leukémií v interaktivním výukovém SW pracujícím s reálnými  klinickými daty - projekty CAMELIA a ALERT
Junek T. a kol. Koncepce streamovaného videa na LF v Plzni
Kaška M. a kol. E-learningová pomůcka pro výuku chirurgické léčby cholecystolitiázy
Kašpárková J. „Ošetřovatelství v akci“ v běhu času – trnitá cesta k cíli
Kinkorová J. Etická pravidla v Evropském biomedicínckém prostoru
Klimeš D. a kol. Interaktivní nástroje pro výuku léčebných standardů cytostatické léčby zhoubných nádorů
Kocna P. Screening kolorektálního karcinomu z pohledu e-learningu
Kofránek J. a kol. Dřinu strojům – moderní softwarové nástroje pro tvorbu simulačního jádra výukových programů
Konečný J. a kol, Projekt Fotografický interaktivní atlas člověka
Korabečná M. a kol. Molekulární anatomie buňky - elektronická podpora výuky obecné biologie na LF UK v Plzni
Kratochvíl J. E-learningové kurzy a podpora informačního vzdělávání na Lékařské fakultě MU nelékařské obory
Kulhánek T. a kol. Vzdálený přístup k virtuálním výukovým a výzkumným aplikacím - podpora foniatrických vyšetření
Kvašňák E. Results of MEFANET project 2009 at the Third Medical Faculty of Charles University
Lochman J. Používání Wikipedie při studiu lékařských oborů studenty – kontrola vyučujícími
Luňáček L. a kol. Novinky v projektu Fotografický interaktivní atlas člověka
Májek O. a kol. Výukový obsah a využití informačních systémů pro programy screeningu zhoubných nádorů prsu, kolorekta a hrdla děložního
Majerník J. a kol. Virtuálne formy podpory vzdelávania v medicínskych odboroch
Makovník M. a kol. Elektronický testovací systém Opus Sapientiæ
Mareková M. a kol. Interaktívny atlas biochémie - biochémia v schémach a obrazoch
Meško D. a kol. E-learningový portál Slovenskej lekárskej komory
Mihál V. a kol. Integrovaná výuka pediatrie založené na důkazu s využitím e-learningu
Mužík J. a kol. Zpřístupnění populačních epidemiologických registrů pro výuku: Národní onkologický registr ČR on-line
Novák Z. a kol. Možnosti interdisciplinární spolupráce při řešení procesu na bázi lební s možností výuky studentů
Nováková P. Edukační obsah oficiálního portálu ČOS ČLS JEP (www.linkos.cz)
Ondruš D. a kol. Výukový potenciál Národného onkologického registra SR v on-line sprístupnenom analytickom spracování
Pomfy M. a kol. Multimediálny edukačný materiál „Mikroskopická anatómia“ pre medicínske odbory
Procházka M. a kol. Atlases jako poskytovatel služby ve federacích
Rafajdus M. Internet?
Rous V. a kol. Vzdělávání v elektronickém zdravotnictví
Ryška A. a kol. Virtuální kasuistiky - nová možnost v multidisciplinární výuce klinických oborů
Seydlová M. a kol. Nová strategie výuky stomatologie pro všeobecný směr
Schwarz D. Nové prvky ve společné platformě pro sdílení a nabídku vzdělávacího obsahu v síti MEFANET
Svobodová H. Multimediální vzdělávání v ošetřovatelství aneb výuka jinak
Szabó Z. Nový bakalářský studijní obor Biomedicínská informatika na Fakultě biomedicínského inženýrství v Kladně
Štourač P. Projekty spojené s portálem AKUTNE.CZ aneb jak zapojit studenty do tvorby e-learningového obsahu
Štuka Č. a kol. MEFANET je mrtev... Využije MEFANET nové technologie pro podporu výuky?
Thurzo A. a kol. „Crowdsourcing“ v testovacom on-line systéme Opus Sapientiæ
Vaněk F. Systém „Screens“
Vaněk F. a kol. Live přenosy přednášek
Vejražka M. a kol. ... ať žije MEFANET! Využije MEFANET nové technologie pro podporu výuky?
Vejražka M. a kol. WikiSkripta – nový nástroj pro tvorbu a sdílení výukových textů
Vejvodová J. a kol. Evaluační kritéria pro hodnocení elektronických kurzů
Vorlíček J. Moderní výuka onkologie jako součást Národního onkologického programu
Vyzula R. a kol. Praxe hodnocení cílené biologické léčby zhoubných nádorů v ČR a její edukační obsah
Wolna K. a kol. Zpracování kasuistik do hypertextového patologického atlasu
Zahradníček O. Od vyvěšení prezentace k jednoduchému e-learningu pro výuku lékařské mikrobiologie
Nahoru
Sborník přednášek konference MEFANET 2009, editoři: Daniel Schwarz, Jaroslav Majerník, Ladislav Dušek, Stanislav Štípek, Vladimír Mihál, vydavatel: MSD Brno, ISBN 978-80-7392-118-7
Logo MEFANET
LOGO