Potřebují vysokoškoláci interaktivní výuku? Kdo se podílí na tvorbě výukových simulací? Pomůže interaktivita s prohloubením znalostí? Mohou podobné přístupy od základu změnit způsob výuky na vysokých školách? Jak se vyvíjí situace v této oblasti v zahraničí?
Luboš Veverka z Českého rozhlasu Leonardo k tématu pozval MUDr. Jiřího Kofránka, CSc., vedoucího oddělení biokybernetiky a počítačové podpory výuky Ústavu patologické fyziologie 1. lékařské fakulty UK, MUDr. Martina Vejražku, člena Koordinační rady projektu MEFANET, a Mgr. Bohumíra Gemrota, ředitele Výtvarné školy Václava Hollara v Praze.
Zvukový záznam pořadu najdete také v archívu rozhlasu ČRo Leonardo ( mp3 soubor, 22 MB).
L. Šnajdrová
Zpět
23. 1. 2009