Na této stránce jsou postupně vyvěšovány přednesené příspěvky (seřazeno podle příjmení autora). Pro snazší orientaci prosím klikněte na počáteční písmeno příjmení autora.
B Č D F G H Ch K L M N P R S Š V W Z Ž
| Jméno autora | Název příspěvku | Soubory ke stažení |
| Tomáš Balhárek | Využitie informačných a komunikačných technológií vo výučbe patologickej anatómie na JLF UK v Martine |
|
| Danuše Bauerová | Změna paradigmatu vzdělávání |
|
| Lukáš Bolek | Systém elektronického vzdělávání na LF v Plzni |
|
| Aleš Bourek | Kurz managementu kvality pro zdravotnické organizace a občany |
|
| Zdeněk Broukal | Implementace EL v reformě magisterského studia stomatologie/zubního lékařství na 1. LF UK Praha |
|
| Jan Bruthans | E-learning jako prostředek k zásadní změně výukového postupu v klinickém oboru |
|
| Čestmír Číhalík | E-learningová podpora výuky EKG |
|
| Ladislav Dušek | Projekt MEFANET: MEdical FAculties – educational NETwork |
|
| Ladislav Dušek | Využití epidemiologických a klinických registrů ve výuce na příkladu projektů řešených v rámci Národního onkologického programu ČR |
|
| Jitka Feberová | Elektronická podpora výuky lékařské informatiky na 2. LF |
|
| Josef Feit | Hypertextové atlasy patologie |
|
| Mikuláš Gangur | Generování unikátních testů v LMS Moodle |
|
| Jan Hálek | Testy ve výuce biofyziky a informatiky na LF UP v Olomouci |
|
| Josef Hanuš | Virtuální ordinace – praktická výuka v prostředí fakultního ambulantního informačního systému |
|
| Petr Hanzlíček | Informační a komunikační technologie v podpoře národních registrů vybraných onemocnění |
|
| Jan Chrastina | Praktické využití telekonferenčních a zobrazovacích technik při výuce neurochirurgie |
|
| Petr Kališ | Představení systému Moodle |
|
| Ivo Kalousek | Podpora přímé výuky na gynekologické a porodnické klinice LF Hradec Králové |
|
| Radek Kaniok | Využití e-learningu v edukaci laické veřejnosti v problematice první pomoci |
|
| Milan Kaška | Možnosti výuky chirurgických oborů v magisterském studiu všeobecného lékařství |
|
| Jana Kašpárková | Ošetřovatelství v akci - zkušenosti s e-learningem v bakalářském studiu ošetřovatelsví na LF UK v Plzni |
|
| Kateřina Kikalová | Interaktivní atlas řezů mozkem a povrchových struktur |
|
| Daniel Klimeš | Elektronická knihovna chemoterapeutických režimů a její využití ve vzdělávání lékařů |
|
| Petr Kocna | Miniencyklopedie laboratorních metod v gastroenterologii GastroLab |
|
| Jiří Kofránek |
Atlas fyziologie a patofyziologie: Co je za oponou? Atlas of physiology and pathophysiology: What is behind the curtain? |
|
| Milena Košťálová | Multimediální výukový atlas poruch řeči a příbuzných kognitivních funkcí |
z atlasu (2,9 MB) |
| Jan Kremláček | Využití školního medicínského informačního systému (MIS) ve výuce patologické fyziologie |
|
| Jaroslava Kymplová | E-learning v oboru zdravotnická technika na 1. LF UK |
|
| Hana Langrová | Výuka oftalmologie prostřednictvím 3D-Eye Office a snímacího systému StreamVIEW |
|
| Jaroslav Majerník | Perspektívy výučby nemocničných informačných systémov na LF UPJŠ |
|
| Michal Mertl | Profesní vzdělávání nelékařských zdravotnických pracovníků kombinovanou formou s využitím e-learningu |
|
| Martin Navrátil | Bezpečné testování v systému Moodle |
|
| Tomáš Nikl | Výuka pomocí 3D modelů |
|
| Tomáš Nosek, Pavel Svoboda |
Naše zkušenosti s informačním systémem pro studenty Naše zkušenosti s informačním systémem pro studenty – další vize |
|
| Olga Nováková | Paramedicínský obor ergoterapie na 1. LF UK a využití multimediálních učebních pomůcek |
|
| Chris Paton | 3D Anatomical Models, Adobe® Flash® Animation and Online Communities |
|
| Miroslav Penka | Telehematologie |
|
| Martina Pochybová | Multimediálna edukácia pacienta – nástroj výuky |
|
| Andrea Pokorná | Multimediální prvky výuky v ošetřovatelství |
|
| Mikuláš Pomfy | Inovácie praktickej výučby multimediálnych projekcií z mikroskopickej anatómie. Dýchací systém. |
|
| Eva Račanská | Digitální výukový archív v gynekologii a porodnictví |
|
| Daniel Rajdl | Integrované použití prostřední Moodle, hlasovacího zařízení a PDA ve výuce klinické biochemie na LF UK v Plzni |
|
| Břetislav Regner | Využití informačních technologií pro testování a zkoušení |
|
| Aleš Ryška | Virtuální mikroskopický atlas patologie a histologie - společný projekt lékařských fakult UK |
|
| Daniel Schwarz | Univerzální řešení pro webové obrazové archivy: nasazení v projektu Telehematologie |
|
| Petra Sládková | Využití e-learningové formy výuky v oboru fyzioterapie |
|
| Hana Sochorová | Využití e-learningu pro kombinovanou formu studia nelékařských zdravotnických povolání |
|
| Zdenko Staníček | Digitální knihovny ve zdravotnictví: Jak léčit informační zahlcení pomocí moderních metod umělé inteligence. |
|
| Zdenko Staníček | Využití sémantické paměti a pokročilých metod pattern matchingu pro analýzu medicínských dat |
|
| Svatopluk Synek | Novinky v očním lékařství |
|
| Lenka Špirudová | E-learningové studijní opory v ošetřovatelských oborech |
|
| Stanislav Štípek | Informační technologie ve výuce a studiu lékařství |
|
| Roman Štoudek | AKUTNE.CZ - nové pojetí výuky akutní medicíny |
|
| Čestmír Štuka | Rozvoj e-learningu na 1. LF UK Praha |
|
| Čestmír Štuka | Znovupoužitelné výukové objekty a technologie wiki |
|
| Jitka Švíglerová | Využití elektronických pomůcek při výuce fyziologie |
|
| Vlastimil Válek | Využití edukačního archivu při výuce klinické anatomie |
|
| Martin Vejražka | Zkušenosti se zaváděním elektronických forem výuky na 1. lékařské fakultě UK z pohledu učitele |
|
| Jan Vejvalka | Multimediální pomůcka pro výuku klinické neurologie |
|
| Vladana Woznicová | E-monografie o syfilis - nová součást portálu ww.medmicro.info |
|
| Jiří Záhora | Automatizovaný sběr dat a virtuální experiment ve výuce lékařské biofyziky |
|
| Jana Zvárová | Vzdělávání v biomedicínské informatice a eZdraví s podporou informačních a komunikačních technologií |
|
| Alexandra Žourková | Informovaný souhlas a práva pacientů při pořizování výukových filmů: specifika duševních onemocnění |
|